Onsdag!

Hej!

Ligger i sängen och väntar på att Thess ska komma till mig! Hon ska sova här inatt, myyyyyysssss! ;)
Eftersom vi proar på brandstation ska vi börja med 1½ timmes träning! På fredag lär ju jag vara lagom trött.. Hård vecka men det är nog en av dom bästa på väldigt länge! Sen när hon kommer ska vi nog dra och ner till konsum för ikväll ska vi kasta i oss godis, onyttiga jag vet men vafan vi rör ju på oss hela den här veckan! :)

Helgen kommer ändå bli den bästa för då kommer hela tjocka släckten hem till mig för jag fyller på måndag!
jjaja men jag ska nog gå ner och vara social med mamma, vi hörs nog inget mer ikväll men imorgon då jävlar! ;)

/ AJ



Saknar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0