Riktigt bra dagar!

Hej!
Sitter i soffan och kollar på ensam mamma söker eller vad det nu heter.. Malin sov hos mig natten som va, det va väldigt kul. Sen drog jag med henne på ett spinningpass det var galet jobbigt! Imorgon ska vi träna cirkelfys de är faktiskt riktigt kul! Jag är glad att jag fick ett kort på friskis och svettis när jag fyllde.

Det känns så bra när jag tränar, mår så himla bra! Skulle bara vilja bli frisk från min jävla förskylning så jag kan träna ordenkligt.. För nu kan jag verkligen inte köra allt! :(

Imorgon ska jag nog dra igång med plugg... JAG VILL INTE PLUGGA JAG HAR LOV!

jajaj men nu skiter jag i det för jag ska slänga mig i soffan igen!
 ha det


/ Anna Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0