Städning och plugg på schemat...

Torsdag idag, shit den här veckan har gått sjukt fort och det har vart den bästa på riktigt länge! ja som ni ser så är det plugg som gäller för min del och sen städa klart rummet va tvungen och ta en liten paus för det är så himla tråkigt och städa!

Imorgon är det sista dagen på brandstation.  Jag vill att det ska vara minst en vecka till det är så himla kul och dom är så jävla snälla allihopa! Men Anders är ändå den bästa, det va sista dagen vi hade honom idag för han ska tydligen åka utomlans imorgon.. riktigt synd jag vill ha honom flera dagar han gör ju dagarna mycket roligare! menmen jag överlever nog! :)

Nej nu måste jag dra igång med pluggandet.. Vi hörs!


  / AnnA


Kommentarer
Postat av: river

kul veka :)

2011-10-20 @ 18:52:55
Postat av: Anna

Ja :)

2011-10-20 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0